MS Windows
briani 27239
Messenger ønskes fjernet
Fra : Michael

Dato : 01-01-06 20:56

Hvordan fjerner jeg Messenger 100% fra PC'en?
Jeg bruger det ikke og ønsker det ikke på PC'en.
Windows XP SP2

--
Hilsen

Michael

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-01-06 20:59

On Sun, 1 Jan 2006 20:55:53 +0100, Michael wrote:

> Hvordan fjerner jeg Messenger 100% fra PC'en?
> Jeg bruger det ikke og ønsker det ikke på PC'en.
> Windows XP SP2

Det gør du fra tilføj og fjern programmer i kontrolpanelet. Husk at vælge
Windows Komponenter.

Fra : Michael

Dato : 01-01-06 21:35

Thomas Jespersen skrev :

> Det gør du fra tilføj og fjern programmer i kontrolpanelet. Husk at vælge
> Windows Komponenter.

Nej der er intet at hent der, idet der ikke engang står at Messenger er
installeret, men tak for hurtigt svar.

--
Hilsen
Michael

Fra : Zilly ink

Dato : 01-01-06 20:59

Michael wrote:
> Hvordan fjerner jeg Messenger 100% fra PC'en?
> Jeg bruger det ikke og ønsker det ikke på PC'en.
> Windows XP SP2

copy/paste denne til din "kør" boks under start.

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
--
zillyink.dk

Fra : Michael

Dato : 01-01-06 21:36

Zilly ink skrev :

> copy/paste denne til din "kør" boks under start.
>
> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Jep lige præcis Mange TAK

--
Hilsen
Michael

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 05-01-06 14:36

"Michael" <laeses-ikke@gromit.dk> wrote in message

> Jep lige præcis Mange TAK

Bemærk at det også ødelægger andre programmer, netmeeting fx..

Fra : N/A

Dato : 01-01-06 21:36

Fra : Michael

Dato : 01-01-06 21:36

Fra : Jeffers

Dato : 03-01-06 18:39

On Sun, 1 Jan 2006 21:00:53 +0100, "Nørd" <Nørd@c.com> wrote:

> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Hvad er tilsvarende for : Netmeeting, MSN Gaming zone, Movie Maker,
Windows NT og microsoft frontpage ?
Alle under programmer.