MS Windows
briani 27239
Vinduer hakker når de flyttes
Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 01-01-06 16:41

Home og har måttet geninstallere programmet efter en alvorlig
fejl. Men nu "hakker" vinduerne, når jeg skal flytte den på skrivebordet, og
det samme sker, når jeg skal crolle ned/op i indhold i vinduerne.

Hvad har jeg trykket forkert på, og hvordn kan jeg få det rettet?

/Flemming U

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-01-06 16:51

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev:
> [...]
> det samme sker, når jeg skal crolle ned/op i indhold i vinduerne.
>
> Hvad har jeg trykket forkert på, og hvordn kan jeg få det rettet?

Prøv at gå ind i Kontrolpanel/System/Avanceret/Ydeevne - og fjern alle
flueben der.

Mvh.

Karsten

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 01-01-06 19:41

"Karsten Jensen" <okokokokokok@dk.dk.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at gå ind i Kontrolpanel/System/Avanceret/Ydeevne - og fjern alle
> flueben der.

Tak - det blev vinduerne da rigtig grimme af

Men så prøvede jeg mig lidt frem, og fandt ud af, at hvis jeg kun fjernede
fluebenet i Vis indhold i vinduer under flytning, så fungerer det fint.

Tak for hjælpen.

/Flemming U

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-01-06 20:34

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev.

> Tak - det blev vinduerne da rigtig grimme af

Ja .-). Til gengæld trækker alt det visuelle julepynt tænder ud på
hastigheden af systemet...

Mvh.

Karsten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-01-06 17:02

Flemming Udbjørg wrote:
> [...]
> i vinduerne.
> Hvad har jeg trykket forkert på, og hvordn kan jeg få det rettet?

Nu ved jeg ikke, hvor meget du har pillet ved ?

Det ligner meget den fejl, som min får, gvis grafikkort/skærm ikke er sat
rigtigt op, men står med standardskærmen i indstillinger - hos mig hjalp det
at installere grafikkortdriverne igen.

Jan