MS Windows
briani 27239
start/alle programmer - rækkefølge
Fra : Per

Dato : 29-12-05 12:00

Hej NG!

Kan man ændre på rækkefølgen af programmerne under start/alle programmer?

Det virker som om de står hulter til bulter. De står ikke i alfabetisk
rækkefølge, så jeg synes det er lidt svært at find rundt i dem. Det er som
om de står i den rækkefølge de er blevet installeret og så alligevel ikke
helt.

XP home, sp2

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-12-05 12:14

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

>Kan man ændre på rækkefølgen af programmerne under start/alle programmer?

Har du prøvet at højreklikke og derefter vælge 'Sorter efter navn'

<mlr>

Fra : Per

Dato : 29-12-05 13:29

> Har du prøvet at højreklikke og derefter vælge 'Sorter efter navn'

Hmmm!!

Det var ligegodt s....

JA, hvor "dum" kan man være

Takker mange gange for hjælpen Michael.