MS Windows
briani 27239
tastaturændring i windowsXP
Fra : Sven

Dato : 24-12-05 02:06

Hej.
Har et G15 tastatur med engelsk layout, og har så sat det det op til dansk,
for at få æøå der hvor de hører hjemme. Kan man ændre de tegn der er på
"SHIFT" 1, 2, 3 osv så de passer til det der står på tastaturet, dvs et
hybrid dansk/engelsk tastatur, eller kan man kun skifte hele
tastaturlayoutet? Hvis WindowsXP ikke kna, findes der så ikke et lille
program, hvor man kan definere ASCII-værdier til bestemte taster?

Sven

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 24-12-05 02:18

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
> [...]
> tastaturlayoutet? Hvis WindowsXP ikke kna, findes der så ikke et lille
> program, hvor man kan definere ASCII-værdier til bestemte taster?

Prøv at se om du kan bruge dette her fra onkel Bill..

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=fb7b3dcd-d4c1-4943-9c74-d8df57ef19d7&DisplayLang=en

/ Michael...

Fra : Sven

Dato : 25-12-05 01:14

> Prøv at se om du kan bruge dette her fra onkel Bill..
>
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=fb7b3dcd-d4c1-4943-9c74-d8df57ef19d7&DisplayLang=en
>
> / Michael...

Ja, for Søren. Det kan jo alt det jeg gerne vil. Mange tak for linket

Sven