MS Windows
briani 27239
problemmer med mp3 og media player 9
Fra : Brian Bertelsen

Dato : 19-12-05 10:28

hej NG

jeg ville til at lave en kopi af mine cd'er da nogle af dem er begyndt at
blive lidt riset
men jeg har det problem at jeg ikke kan spille dem i min media player 9 og
kan derfor
heller ikke copier dem igennem media player 9

hvad er det jeg mangler for at dette kan lade sig gøre

på forhånd tak for hjælpen

Mvh Brian Bertelsen

Fra : "V. d. Züekeelmüegh"

Dato : 20-12-05 09:51

Brian Bertelsen wrote:
> [...]
> kan derfor
> heller ikke copier dem igennem media player 9
>
> hvad er det jeg mangler for at dette kan lade sig gøre

Prøv iTunes . Hvis den heller ikke kan skal du nok rette blikket mod dit
drev, eller erkende at dine plader er for ridsede.

Bedste hilsner Rune