MS Windows
briani 27239
Pc-doktor hvor
Fra : Sorensen

Dato : 18-12-05 09:54

Findes der en gratis version af PC-Doctor som kan reparere Windows XP. De
som jeg har fundet koster for at få dem til at reparere fejlene, som de har
fundet.

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 18-12-05 11:31

"Sorensen" <ibso37@netscape.net> skrev i en meddelelse
> Findes der en gratis version af PC-Doctor som kan reparere Windows XP. De
> som jeg har fundet koster for at få dem til at reparere fejlene, som de
> har fundet.

Jeg vil nok foreslå dig at du først prøver med de muligheder der er i XP i
forvejen, inden du giver dig til at installere et problem for at løse et
andet.. Nu nævner du ikke noget om hvad det er der er galt, men prøv evt.
dette fif.
Gå i start/kør og skriv: sfc /scannow klik OK. Windows vil nu kigge dine
systemfiler efter i sømmene og reparere eller udskifte dem som måtte være
korrupte. Hav XP-cd`en klar. Muligvis beder den om den..

Lad os høre hvordan det gik..

/ Michael...

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 21-12-05 15:34

"Sorensen" <ibso37@netscape.net> wrote in message
> Findes der en gratis version af PC-Doctor som kan reparere Windows XP. De
> som jeg har fundet koster for at få dem til at reparere fejlene, som de
> har fundet.

Ja pas på med den slags programmer, mange af dem laver mere rod end de
fixer, har du et konkret problem, eller har et eller andet tool bare fortalt
dig noget?