MS Windows
briani 27239
Højreklik på fil starter installation af p~
Fra : usenet

Dato : 07-12-05 16:20

Hejsa,
Jeg har efter afinstallation af Dreamweaver Contribute 3 Trial fået denne
trælse fejl.
Hvis jeg højreklikker på en fil på skrivebordet eller i en mappe, så starter
den installationsprg. op til Constribute, Contribute3.msi? Istedet for som
normalt at give mulighed for at vælge egenskaber mm.??
Jeg har fjernet alle spor i registreringsbasen mm.

Hvad kan jeg lige gøre?
Skal jeg mon prøve og installere det igen og så prøve at afinstallere det
igen?

/Dan

Fra : Nørd

Dato : 07-12-05 17:18

Prøv at Zip den, og flyt den til en anden HD,
herefter del Contribute3.msi.

Nørd

Fra : usenet

Dato : 07-12-05 17:45

"Nørd" <Nørd@c.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at Zip den, og flyt den til en anden HD,
> herefter del Contribute3.msi.

hejsa,
der røg jeg lige af i svinget?!?!
Jeg har ikke længere Contribute3 på disken og ej heller .msi filen.
Hvad skal jeg zippe og mener du delete contribute?

Dan

Fra : usenet

Dato : 07-12-05 18:54

"usenet" <usenet@pq.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kan jeg lige gøre?
> Skal jeg mon prøve og installere det igen og så prøve at afinstallere det

Har fundet og rettet fej´len.
Det er åbenbart en defekt windows installer som man kan læse mere om på
microsofts hjemmeside under support.

/Dan