MS Windows
briani 27239
Style XP ??
Fra : Yildizhan

Dato : 28-11-05 00:57

Findes der andre programmer end Style XP....altså lignende ??

Fik installeret Style XP på min AMD 64 bit maskine 3400+ men jeg synes
ellers at maskinen blev en del langsommere i XP ......bruger Style XP mange
ressuorcer ??

På forhånd tak

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-11-05 08:26

Den 28-11-05 00.56 skrev Yildizhan følgende:

> Findes der andre programmer end Style XP....altså lignende ??

Måske du ville få flere svar, hvis du fortalte, hvad Style XP gør.
Eftersom jeg ikke kender programmet, kan jeg kun gætte ud fra navnet:
Tjek Windowblinds, http://www.stardock.com/products/windowblinds.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Jan Tønder

Dato : 28-11-05 09:47

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

>Måske du ville få flere svar, hvis
> [...]
Tja, hvis man ikke ved hvad Style XP er, så kan man jo nok
alligevel ikke komme med et kvalificeret svar

Jeg kender Style XP og synes også programmet gør Windows en del
langsommere, idet Windows hele tiden skal "lytte" til Add-on
programmet når den viser et nyt skærmbillede.

Det er med Style XP som med alle Add-on programmer -
Flere/ændrede funktioner på bekostning af hastigheden.

Jan T

Fra : Ole C

Dato : 30-11-05 23:06

Yildizhan skrev blandt andet:

> [...]
>
> Fik installeret Style XP på min AMD 64 bit maskine 3400+ men jeg synes
> ellers at maskinen blev en del langsommere i XP ......bruger Style XP

Du kan nøjes med at patche filen "uxtheme.dll" med Uxtheme Multi-patcher,
så er der ikke noget ekstra ressuorceforbrug .
Kan hentes her:
http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/UXTheme-MultiPatcher.shtml

--
vh