MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Flere desktops under windows
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-11-05 13:14

En "funktion" jeg virkelig savner i windows fra linux verdenen er flere
desktops. Under KDE i Linux kan jeg vælge mellem at bruge flere desktops.
Findes der et program til windows der kan give mig det? (helst freeware)
--
Now Playing:
Feindflug - Blutorgel

Fra : Carl Drud

Dato : 27-11-05 12:18

Thomas Jespersen wrote:

> En "funktion" jeg virkelig savner i windows fra linux verdenen er flere
> desktops. Under KDE i Linux kan jeg vælge mellem at bruge flere desktops.
> Findes der et program til windows der kan give mig det? (helst freeware)

Hvis det er XP findes der "Virtual Desktop Manager"

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Carl

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-11-05 13:21

On Sun, 27 Nov 2005 12:18:27 +0100, Carl Drud wrote:

> Hvis det er XP findes der "Virtual Desktop Manager"
>
> http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Perfekt , og ja det var Windows XP jeg mente..

--
Now Playing:
Feindflug - Menschenjagt

Fra : John T.

Dato : 27-11-05 15:26

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> En "funktion" jeg virkelig savner i windows fra linux verdenen er flere
> desktops. Under KDE i Linux kan jeg vælge mellem at bruge flere desktops.
> Findes der et program til windows der kan give mig det? (helst freeware)

Prøv lige at se her:
http://www.lightstar1.com/news.php

Jeg mener at det er det flotteste jeg har set endnu, med mindre
andre har en anden mening (med link, tak)
Mvh. John

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-11-05 16:33

On Sun, 27 Nov 2005 15:26:09 +0100, John T. wrote:

> Prøv lige at se her:
> http://www.lightstar1.com/news.php

Det var nu ikke den slags desktop-forbedringer jeg søgte, men jeg takker
for linket. Det er nu i mine bogmærker til nærmere studie senere.

--
Now Playing:
dj fiilin vs hentta - lsr barcelona - www.tpolm.com (tpolm lazy sunday

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 27-11-05 16:24

Thomas Jespersen wrote:
> Findes der et program til windows der kan give mig det?
> (helst freeware)

Jeg bruger selv http://enablevirtualdesktop.com/virtualdesktop.
Den er dog ikke freeware.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Esben

Dato : 27-11-05 19:48

> [...]
> Findes der et program til windows der kan give mig det? (helst freeware)

Funktionen er indbygget i flere grafikkortdrivere - fx nVidia og Matrox.

--
Esben

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-11-05 22:27

Thomas Jespersen wrote:
> [...]
> er flere desktops. Under KDE i Linux kan jeg vælge mellem at
> bruge flere desktops. Findes der et program til windows der

Højreklik på startlinien og vælg Værktøjslinier og dernæst
Desktop Manager (ved ikke om det kommer fra mine ATI drivere!).

--
Mvh.
Mikael Nørrelund