MS Windows
briani 27239
Købe Windows XP på nettet (i udlandet)
Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 23-11-05 10:01

Jeg vil alligevel have en engelsk Windows, ikke en dansk. Kan jeg ikke
spare nogle penge ved at købe den et eller andet sted på nettet i
udlandet? Hvor?

/David

Fra : Peter Martinsen

Dato : 23-11-05 18:34

<pinkfloydhomer@gmail.com> wrote in message
Jeg vil alligevel have en engelsk Windows, ikke en dansk. Kan jeg ikke
spare nogle penge ved at købe den et eller andet sted på nettet i
udlandet? Hvor?

/David
Hej David

Jeg tror ikke du kan spare penge på at købe i udlandet. Jeg har selv en
UK-version som er købt i DK.

Prøv at søge på Google ...

PS: Du har en god musiksmag, hi

Mvh Peter

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 23-11-05 18:36

Næppe. Husk på du også skal betale transport. Så selv hvis du fandt
den lidt billigere ville transportomkostningerne æde hele besparelsen
og måske mere til.

Fra : GB

Dato : 25-11-05 15:18

pinkfloydhomer@gmail.com wrote in news:1132736478.406955.263810
@z14g2000cwz.googlegroups.com:

> Jeg vil alligevel have en engelsk Windows, ikke en dansk. Kan jeg ikke
> spare nogle penge ved at købe den et eller andet sted på nettet i
> udlandet? Hvor?

Køb en engelsk OEM-udgave her i Danmark. Det er nok det billigste.

GB