MS Windows
briani 27239
diskoprydning er med når pc starter op
Fra : JcLind

Dato : 21-11-05 19:25

Når jeg tænder for PCen er der kommet et lille ekstra ikon nede i højre
hjørne.
Trykker jeg på ikonet begynder Diskoprydning på D-drevet.
Hvordan hylen slipper jer af med det fis?

Når jeg bruger MSconfig synes jeg ikke, der er kommet et nyt punkt i
"start"

VH jakob

Fra : *** Calle ***

Dato : 22-11-05 01:54

JcLind wrote:
> [...]
> Hvordan hylen slipper jer af med det fis?
>
> Når jeg bruger MSconfig synes jeg ikke, der er kommet et nyt punkt i

har du set efter i planlagte opgaver!

--
*** Calle ***

Fra : JcLind

Dato : 22-11-05 08:21

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

| har du set efter i planlagte opgaver!

Desvære, der er ingen planlagte opgaver...

VH jakob

Fra : *** Calle ***

Dato : 22-11-05 11:18

JcLind wrote:
> "*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Desvære, der er ingen planlagte opgaver...

normalt begynder windows at ryde op, når der kun er en vis 5 del ledig på en
disk. Er den ved at være fuld
--
*** Calle ***

Fra : *** Calle ***

Dato : 22-11-05 11:27

*** Calle *** wrote:

> normalt begynder windows at ryde op, når der kun er en vis 5 del
> ledig på en disk. Er den ved at være fuld
mente % del
--
*** Calle ***

Fra : JcLind

Dato : 22-11-05 18:48

| mente % del

Jeg sad netop og så på det, disken er ved at være fuld. Er ved at tømme
lidt ud af gemmerne.

Det så ud til at virke... tak for hjælpen

VH jakob