MS Windows
briani 27239
Hjælp ved install. af Acad LT 2002 !
Fra : bob

Dato : 18-11-05 10:44

Hej

Sidder med en PC (Win98) hvor der er forsøgt installeret Acad LT 2002 på.
Men der var ikke nok plads på harddisken og Acad afbrød derfor
installationen.

Nu har jeg sat en ekstra intern harddisk i Pc'en med nok af plads.
Men når jeg smider Acad LT 2002 Cd'en i, forsøger den at køre installationen
videre fra sidst - og i den forbindelse spørger install. programmet om jeg
vil
fortsætte. Det kan jeg så tilsyneladende kun svare CANCEL til - for den
giver
mig ikke andre muligheder !!!!

Jeg har forsøgt at afinstallere det tidligere install. forsøg via
tilføj/fjern programmer i
kontrolpanel, men her gør den det samme som beskrevet ovenfor.

Som jeg lige kan se det, hænger det tidligere install. forsøg et eller andet
sted på computeren
og spærre for en nyinstallation af Acad.

Hvad kan jeg gøre for at komme videre ?
( har ikke lyst til at formatere HD !)

bob

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-11-05 12:35

bob wrote:
[Fjerne ukomplet install af Acad]
> Hvad kan jeg gøre for at komme videre ?

Et bud er, at gå i registreringsdatabasen (Kør -> regedit) og
finde ALT tilhørende programmet og slette det (HUSK at lav en
backup af registreringsdatabasen først - Filer -> Eksporter).

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-11-05 12:37

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> Et bud er, at gå i registreringsdatabasen (Kør -> regedit) og
> finde ALT tilhørende programmet og slette det (HUSK at lav en
> backup af registreringsdatabasen først - Filer -> Eksporter).

Tør du ikke dette, så prøv dette program:
http://www.mikasalonen.com/remove/#lataa

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : bob

Dato : 18-11-05 17:44

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Tør du ikke dette, så prøv dette program:
> http://www.mikasalonen.com/remove/#lataa
>
> --
> Mvh.
> Mikael Nørrelund

Hej Mikael

Tak for linket - det var lige hvad jeg havde brug for,
nu køre det hele.

Hilsen
Bob