MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
O&O defrag i win xp propblem?
Fra : Henning Lund

Dato : 17-11-05 21:02

Når jeg starter O&O defrag op, så kommer fejlmeddelelsen: Der kunne ikke
oprettes forbindelse, fordi destinationscomputeren aktivt nægtede det.
Nogen der ved hvad der skal gøres ved det problem?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-05 01:02

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> oprettes forbindelse, fordi destinationscomputeren aktivt nægtede det.
> Nogen der ved hvad der skal gøres ved det problem?

Et vildt gæt fra min side: Log ind som administrator ?

mvh
Ebbe

Fra : Henning Lund

Dato : 18-11-05 04:36

Ebbe [7000] <es44(at)pc(dot)dk> skrev:

> Et vildt gæt fra min side: Log ind som administrator ?

Hvorfor, den kørte og defragmenterede, og da jeg ville se hvor langt den
var kommet, var skidtet gået i stå, efter en genstart af programmet,
kommer fejlen hver gang.

Fra : Ricko.

Dato : 18-11-05 10:13

> Hvorfor, den kørte og defragmenterede, og da jeg ville se hvor langt den
> var kommet, var skidtet gået i stå, efter en genstart af programmet,
> kommer fejlen hver gang.

Prøv at slette programmet og så genstart og så ind med det igen

Fra : Åge

Dato : 18-11-05 10:30

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv at slette programmet og så genstart og så ind med det igen

Glimrende svar!
Prøv dit, og prøv dat. Her kan alle være med!

Fra : Henning Lund

Dato : 18-11-05 12:55

Ricko. <Ricko@livsnyter.com> skrev:

> Prøv at slette programmet og så genstart og så ind med det igen

Har jeg gjort en gang før, det afhjalp problemet, og det gjorde det også
idag, men hvaffer pokker gør den det?

Fra : Henning Lund

Dato : 18-11-05 14:24

Henning Lund <falsk_adresse@noget.invalid> skrev:

> Har jeg gjort en gang før, det afhjalp problemet, og det gjorde det
> også idag, men hvaffer pokker gør den det?

Ja og nu gjorde den det sq igen, alle drev er væk fra hovedvinduet og
samme fejlmeddelelse når jeg vil bruge O&O. Er der et bedre program til
formålet?

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 20-11-05 00:42

> Ja og nu gjorde den det sq igen, alle drev er væk fra hovedvinduet og
> samme fejlmeddelelse når jeg vil bruge O&O. Er der et bedre program til
> formålet?

Det er ikke tjenesten der er deaktiveret af en eller anden årsag under
Administration > Tjenester ..... afh. af ver. skal den også have adgang
til internettet.

Fra : Henning Lund

Dato : 20-11-05 11:29

Hans M. Pedersen <hmp45@hotmail.com> skrev:

> Det er ikke tjenesten der er deaktiveret af en eller anden årsag under
> Administration > Tjenester ..... afh. af ver. skal den også have
> adgang til internettet.

Jeg tror det ikke, nu har jeg hentet den sidst nye version af
programmet, det har kørt 2 dage uden problemer, så jeg ved ikke om det
kan have været noget SP2 konflikt med den gamle ver. som hed noget med
6.5?

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-05 10:22

> Hvorfor, den kørte og defragmenterede, og da jeg ville se hvor langt den
> var kommet, var skidtet gået i stå, efter en genstart af programmet,
> kommer fejlen hver gang.

Ok, det stod der jo ikke noget om, jeg opfattede det som om meddelelsen kom
ved opstart, derfor mit gæt.

mvh
Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-05 10:57

Henning Lund wrote:
> Når jeg starter O&O defrag op, så kommer fejlmeddelelsen: Der kunne ikke
> oprettes forbindelse, fordi destinationscomputeren aktivt nægtede det.
> Nogen der ved hvad der skal gøres ved det problem?

tjek om service kører...

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...