MS Windows
briani 27239
Windows XP Pro oven på HE?
Fra : Svend Tingleff

Dato : 14-11-05 14:21

Kan man instaqllere Windows XP PRO DK oven på (en fejlfri) Windows HE DK?

Fra : ///M

Dato : 14-11-05 15:41

Svend Tingleff wrote:
> Kan man instaqllere Windows XP PRO DK oven på (en fejlfri) Windows HE
> DK?

Når du nu skriver "fejlfri", går jeg ikke udfra du ønsker at gøre det fordi
du vil reparere dit system, men derimod vil du opnå noget ved at køre pro i
stedet. Jeg har ikke prøvet den aktion, men er sikker på at det vil virke
efter hensigten.

///M

Fra : hcma

Dato : 14-11-05 17:36

"Svend Tingleff" <tingleff@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man instaqllere Windows XP PRO DK oven på (en fejlfri) Windows HE DK?

Ja, dey er jo bare en upgrade fra HE til Pro
vh
hcma

Fra : hcma

Dato : 14-11-05 17:37

"Svend Tingleff" <tingleff@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man instaqllere Windows XP PRO DK oven på (en fejlfri) Windows HE DK?

Glemte lige: http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no24
vh
hcma

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-11-05 13:12

"Svend Tingleff" <tingleff@webspeed.dk> skrev

> Kan man instaqllere Windows XP PRO DK oven på (en fejlfri) Windows HE DK?

Ja, men det afhænger af den version, man installere fra. Ikke alle
versioner kan opgradere. Der kan være stor forskel...

Iøvrigt vil jeg anbefale dig at formatere først. Det er altid en dårlig ide
at installere på den måde, fordi du genbruger registreringsdatabasen og
arver dermed eventuelle dårligdomme. Samtidig får du ikke ryddet ordentlig
op og har en masse overflødigt, som kun optager plads.

Men hvorfor vil du skifte?
Hvilke ting mangler du i din HE?

Det kører hverken hurtigere eller bedre, forskellen er blot nogle mere
avancerede netværksfunktioner og muligheden for at logge på domæner samt
webserveren.

Claus