IdFTP.Put
Fra : Hans

Dato : 05-01-06 18:07

Hej

Bruger Delphi 7 og Indy 9

Når jeg sender en fil med Put og afbryder overførelsen midt i det hele med
Abort får jeg fejlen "Connection Closed Gracefully" som vel ikke er en fejl,
men mit spørgsmål er om der ikke findes en anden måde at konstatere at man
får en "Connection Closed Gracefully" end som at teste på hele teksten,
findes der ikke en kode for "Connection Closed Gracefully" og hvis der gør
hvordan finder man så den i Indy efter man har brugt Abort?

Mvh
HK

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 05-01-06 20:55

hej...

hvorfor vil du ha en kode i stedet for en string ??? jeg ved godt at det
tager lidt længere tid at sammenlinge.... meeeeen... det er vel ikke saa
tit du ser dette

/finn

Fra : Hans

Dato : 05-01-06 21:02

"Finn Bindeballe" <ohno@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> hej...
>
> hvorfor vil du ha en kode i stedet for en string ??? jeg ved godt at det
> tager lidt længere tid at sammenlinge.... meeeeen... det er vel ikke saa
> tit du ser dette

Syntes bare det virker lidt fusket at bruge tekst strengen til at finde ud
af hvilken exception man får, men har faktisk lige fundet en løsning ved at
kikke lidt i Indy koden, således:

on E: Exception do begin
if not (E is EIdConnClosedGracefully) then
// det er ikke en ClosedGracefully så gør noget
end;

/HK