|
| Tak for kampen, MobiOrange! Fra : Henrik Larsen |
Dato : 12-06-01 00:20 |
|
I var godt nok 7 uger om at udbedre diverse fejl og satte mig adskillige
grå hår i hovedet undervejs m.v. men nu kører det som en drøm (hvad det
forhåbentlig ikke er).
ADSL er cool - når det virker.
Vh Henrik
| |
Bjarke Andersen (12-06-2001)
| Kommentar Fra : Bjarke Andersen |
Dato : 12-06-01 08:20 |
|
"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> wrote in message
news:9g4865$e98$1@sunsite.dk...
> I var godt nok 7 uger om at udbedre diverse fejl og satte mig adskillige
> grå hår i hovedet undervejs m.v. men nu kører det som en drøm (hvad det
> forhåbentlig ikke er).
>
> ADSL er cool - når det virker.
Enhver ISP har sine problemer når de lancerer ny opkoblingsteknik.
Nogen husker vel TDC, CC og WOL's problemer med ADSL i starten.
Eller da Get2Net i tidernes morgen skulle lancere bundling på ISDN.
--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address
| |
jsmogens (12-06-2001)
| Kommentar Fra : jsmogens |
Dato : 12-06-01 23:00 |
|
Jeg fik Mobilix den 1. juni, men har været uden forbindelse fra
den 08-06-2001 til i dag kl. ca. 1800.
Fejlen bestod i at serveren ikke ville acceptere bruger og
password. Tror det var fejl 619.
Mobilix anerkendte, at fejlen var hos dem. Nu virker det hele
igen perfekt. Hvad var det for fejl du havde, er det evt. noget
man kan forvente selv hen ad vejen her i begyndelsen.
Jeg er en anelse mopset over at det skulle tage 4 dage at rette,
men OK al begyndelse er vel svær. Nu virker det igen til UG+.
--
Venlig hilsen
Best Regards
jsmogens®dk
| |
Henrik Larsen (13-06-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Larsen |
Dato : 13-06-01 06:19 |
|
jsmogens <jsmogens@hotmail.com> skrev i en
news:9g63ck$p77$1@sunsite.dk...
> Jeg fik Mobilix den 1. juni, men har været uden forbindelse fra
> den 08-06-2001 til i dag kl. ca. 1800.
> Fejlen bestod i at serveren ikke ville acceptere bruger og
> password. Tror det var fejl 619.
>
> Mobilix anerkendte, at fejlen var hos dem. Nu virker det hele
> igen perfekt. Hvad var det for fejl du havde, er det evt. noget
> man kan forvente selv hen ad vejen her i begyndelsen.
Det var vist et serverproblem. Jeg har ikke fået nogen officiel
forklaring.
> Jeg er en anelse mopset over at det skulle tage 4 dage at rette,
> men OK al begyndelse er vel svær. Nu virker det igen til UG+.
Sølle 4 dage ogg du klynker. Jeg skulle have været på fra den 23.april -
Orange var 7 uger om at rette diverse fejl ved min opkobling!
Vh Henrik
| |
|
|