Trådløs router til en tele2 forbindelse
Fra : Martin Schultz

Dato : 15-01-06 18:30

Jeg har en ven der har en tele2 forbindelse med et ADSL modem. Han har
nu fået en bærbar udover sin originale stationære.

Såvidt jeg kan se behøver han ikke en router for at få to computerer på
samtidigt. Han vil gerne på nettet trådløst med den bærbare.

Derfor vil jeg høre om der er noget der kan anbefale en trådløs router /
accesspoint med switch med kraftig signal styrke (helst til at dække et
2 etagers rækkehus.)? Understøttelse af WPA er et krav.

Gerne maksimalt til 500-600 kroner men han vil nok godt gå lidt længere
op for at få et kvalitets produkt.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Martin Schultz