ZyXEL Prestige 334?
Fra : Peter Jensen

Dato : 30-12-05 15:29

Er der nogen som har fået denne router til at maile sine logfiler til en
emailadresse? Det vil ikke lykkes for mig.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Hans

Dato : 30-12-05 15:49

Peter Jensen wrote:
> Er der nogen som har fået denne router til at maile sine logfiler til
> en emailadresse? Det vil ikke lykkes for mig.

Hvilken smtp server bruger du?

Hans

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-12-05 16:40

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvilken smtp server bruger du?
>
> Hans

Jeg bruger den som min isp stiller til rådighed:
customer-smtp.b-one.net:2525. Jeg har prøvet både med og uden portnummer.

Hilsen
Peter

Fra : Hans

Dato : 30-12-05 17:00

Peter Jensen wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger den som min isp stiller til rådighed:
> customer-smtp.b-one.net:2525. Jeg har prøvet både med og uden
> portnummer.
Såvidt jeg kan se er du på TDC's net. Prøv smtp.mail.dk, da jeg ikke er
sikker på at 334'eren understøtter andet end port 25.

Hans

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-12-05 18:03

> Såvidt jeg kan se er du på TDC's net. Prøv smtp.mail.dk, da jeg ikke er
> sikker på at 334'eren understøtter andet end port 25.
>
> Hans

Det hjalp sørme - tak for tippet.

--
Venlig hilsen