Switch UDEN blæser
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 29-12-05 17:16

Er der nogen som har erfaringer med type/fabrikat af switch (10/100, 16 - 24
porte) UDEN indbygget blæser.
Skal bruges i kontormiljø og køre 24/7.
Om sommeren kan der godt blive 25 - 30 grader varmt, hvor den er placeret.

Mvh
Lars P. Magnussen

Fra : Brian Lund

Dato : 29-12-05 19:02

> [...]
> Skal bruges i kontormiljø og køre 24/7.
> Om sommeren kan der godt blive 25 - 30 grader varmt, hvor den er placeret.

Jeg har selv en 1024D, den har ingen blæser, og jeg fik min for 250(!) kr +
porto ved elibitum, men de har vist udsolgt nu... Jeg har ikke prøvet den i
varmere omgivelser endnu, men hjemme i stuen køre den fint i 25 graders
varme, der er den så heller ikke fuldt belastet, men den bliver vist ikke
særligt varm "indefra"!

Brian