Domain logon
Fra : MKJ

Dato : 28-12-05 17:45

Hej

Jeg "kom til" at logge min computer af domænet så nu vil den logge på en
arbejdsgruppe istedet. Jeg har ikke en lokal konto så det kan jeg ikke.
Hvordan kan jeg få windows xp til at vise en logon prompt hvor det er muligt
at intaste et domæne og logge på det igen?

--
m@ds

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 28-12-05 17:58

MKJ wrote:
> [...]
> Hvordan kan jeg få windows xp til at vise en logon prompt hvor det er muligt
> at intaste et domæne og logge på det igen?

Kan du ikke logge ind som administrator lokalt?

Mogens

--
Mogens Kjær, Dataarkæolog
Email: mk@datamuseum.dk

Fra : MKJ

Dato : 28-12-05 18:08

"Mogens Kjaer" <mk@datamuseum.dk> wrote in message

> Kan du ikke logge ind som administrator lokalt?

> [...]

Nej, jeg har ikke en lokal konto det er problemet

--
m@ds

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 28-12-05 18:10

MKJ wrote:
> Nej, jeg har ikke en lokal konto det er problemet

Nogen må vel have administratorpasswordet?

Mogens

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-12-05 18:18

"MKJ" <m@ds.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan jeg få windows xp til at vise en logon prompt hvor
> det er muligt at intaste et domæne og logge på det igen?

Din computer skal meldes ind i domænet, før du kan logge på igen. Det kræver
en admin-konto på domænet.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)