Hvad går galt? Alt ser OK ud!
Fra : M

Dato : 23-01-06 23:11

Hej!

Flg. script virker ikke:

if (!$_POST['new_user_password'] ==
$_POST['confirmed_new_user_password']) {

}else {
   echo "OK<br>";
}

Hvis jeg laver en echo på $_POST['new_user_password'] og
$_POST['confirmed_new_user_password']

så viser de det rigtige. Dvs. det er reelt set er indtastet.

Håber noget kan hjælpe!

På forhånd tak!

-M

Fra : Holst

Dato : 23-01-06 23:40

M wrote:

> if (!$_POST['new_user_password'] ==
> $_POST['confirmed_new_user_password']) {

Måske var det bedre at fjerne ! først og ændre == til !=.

Man kunne formode, at det måske evalueres

if ( (!$whatever) == $whatever)

og så virker det vist ikke, som du vil have.

Fra : M

Dato : 24-01-06 07:24

>Måske var det bedre at fjerne ! først og ændre == til !=.
>
>Man kunne formode, at det måske evalueres
>
> if ( (!$whatever) == $whatever)
>
>og så virker det vist ikke, som du vil have.

Chaaamp!

Mange tak! Det var lige hvad der skulle til!

Tusind tak!

-M

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-01-06 23:57

M skrev:

> Hvis jeg laver en echo på $_POST['new_user_password'] og
> $_POST['confirmed_new_user_password']

> så viser de det rigtige.

Prøv:
echo $_POST['new_user_password'].'#';

Så kan du se om der putter sig et mellemrum eller et linjeskift.

--
Bertel