Beginning PHP5 fra Wrox
Fra : Mr. Smith

Dato : 16-01-06 17:19

Er der nogen som har erfaringer med "Beginning PHP5" fra Wrox?

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0764579665/qid=1137428096/sr=2-2/ref=sr_2_3_2/203-7856578-8327152

Jeg er ny indenfor PHP og mangler en bog, der kan fungere som lærebog
samt opslagsbog og så vidt jeg ved, er bøgerne fra Wrox fyldt med eksempler.

Nogle erfaringer?

//smith

Fra : Troels Hansen

Dato : 16-01-06 17:27

Mr. Smith wrote:

> Jeg er ny indenfor PHP og mangler en bog, der kan fungere som lærebog
> samt opslagsbog og så vidt jeg ved, er bøgerne fra Wrox fyldt med
> eksempler.
>
> Nogle erfaringer?

Jeg har ikke direkte erfaring med beginning php5 fra wrox, men har
beginning php4 stående, og kan sige at det er en udemærket begynder bog.
Har så fået (til 9 kr i studie tilbud) "PHP and MySQL web development",
third edition fra Developers library (http://shor.ter.dk/716714614), og
jeg synes den virker bedre end den jeg har stående fra Wrox, også som
begynder bog, men som sagt kender jeg ikke direkte "beginning php5"

--
mvh Troels Hansen

Fra : Mr. Smith

Dato : 17-01-06 17:44

Troels Hansen wrote:
> [...]
> jeg synes den virker bedre end den jeg har stående fra Wrox, også som
> begynder bog, men som sagt kender jeg ikke direkte "beginning php5"

Det kan være at jeg skal tage et kig på "PHP and MySQL web development".

Tak!

//smith

Fra : Thomas J

Dato : 16-01-06 18:34