Shop med mulighed for download af software~
Fra : Jan Romme

Dato : 15-01-06 21:36

Hej NG.

Jeg leder efter et god (gerne opensource) webshop, der kan bruges til salg
af både fysiske produkter og software/digitale produkter, som skal kunne
downloades når bestillingen og betalingen er gennemført.

Jeg har flere gang tidligere arbejdet med osCommerce, så hvis det er nogen
der kender til en tilføjelse til osCommerce, der gør det muligt at tillade
download af software og digitale produkter efter gennemført betaling, vil
det være at foretrække. Ellers kunne det være dejligt, hvis det var nogen,
der kunne henvise til et lige så funktionelt shopsystem som osCommerce, som
kan det jeg søger.

Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe!

Med venlig hilsen,

Jan R.

Fra : kprimdal

Dato : 16-01-06 10:05

Angående osCommerce så ved jeg at man kan få den tilføjelse du
leder efter. Prøv at kigge ind på openforum.dk er næsten sikker på
du kan finde noget derinde.

Fra : Jan R.

Dato : 19-01-06 02:18

"kprimdal" <kprimdal@gmail.com> wrote in message
Angående osCommerce så ved jeg at man kan få den tilføjelse du
leder efter. Prøv at kigge ind på openforum.dk er næsten sikker på
du kan finde noget derinde.

Tak kPrimdal.

Du skulle vel ikke tilfældigvis kunne huske hvad modulet hedder? Jeg har
søgt i OpenForum.dk uden held. Men jeg har også skrevet et indlæg derinde -
det kunne jo være, at der var nogen der lige vidste hvad jeg havde brug for.

Mvh

Jan R.

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 19-01-06 13:09

> [...]
> - det kunne jo være, at der var nogen der lige vidste hvad jeg havde brug

Der står på:
<http://www.oscommerce.com/solutions/oscommerce>

Support for physical (shippable) and virtual (downloadable) products

Så mon ikke det er med en default installation?

Martin Kaltoft