Pagerank / Cache
Fra : Jacob Pristed

Dato : 15-01-06 01:04

Hej
Jeg har en Hjemmeside www.onlinebackup.dk, og der er lidt problemer med
Pagerank / Cache på siden.
Jeg har installeret Google toolebar og hvad dermed følger, der er mulighed
for at se hvor højt siden rangere på google og det ser lidt skidt ud med
forsiden hvorimod mange undersider ligger ret godt.
Det er ret mystisk da siderene er lavet ens PHP ...
Jeg har også mulighed for at se hvad google har cachet på min side, og der
ligger der en 4 mdr gammel side.
Fakta:
Jeg har kørt med denne side i 4 mdr. !!
Inden jeg fik denne side onlinebackup.dk var den forwardet til denne
backup,dk og det ligner at det er google det ikke rigtigt kan slippe dette.
Er der ikke en der gider kigge lidt på det

VH Jacob Pristed

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-01-06 03:01

Jacob Pristed skrev:

>Jeg har en Hjemmeside www.onlinebackup.dk, og der er lidt problemer med
>Pagerank / Cache på siden.

Du stiller spørgsmålet i flere, mere eller mindre, relevante
grupper, så bør du x-poste og sætte fut til den mest relevante
gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør du det ved
at skrive nyhedsgruppenavnene i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

Den eneste relevante gruppe havde været
news:dk.edb.internet.webdesign (eller måske

Det har ikke noget, hverken med php eller html at gøre.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud