Zend Optimizer
Fra : bask

Dato : 12-01-06 20:17

Jeg har uden vilje og viden fået en Zend Optimizer på hjemmesiden.
Den bevirker at ingen kan komme ind på den, men jeg er selv i stand
til ad en bagvej at komme til den del der omhandler min
slægtsforskning.

Er der nogen her der kan fortælle mig hvordan jeg slipper undenom?

Børge Askholm

Fra : Geert Lund

Dato : 14-01-06 12:55

bask wrote:

> Er der nogen her der kan fortælle mig hvordan jeg slipper undenom?

Zend Optimizer bør ikke give dig nogen problemer - med mindre du kører
noget php kode der er encoded med fx PHPAccelerator/ionCube - så er du
sikker på at det er Zend Optimizer der giver prolemet? Den bør virke
helt transperent for alle brugere på webserveren - med mindre altså de
kører encodede programmer.

Hvad fejlmeddelelse får du? Har du ikke et link til siden du har
problemer med?

Geert Lund,
www.GLD.dk

Fra : bask

Dato : 14-01-06 15:12

Jo linket til siden er www.baskholm.dk

I øvrigt tak for reaktionen. Jeg spekulerer på om det skulle være
noget snavs der er kommet ind i min PC.

:( Børge

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 14-01-06 15:15

bask wrote:
> Jo linket til siden er www.baskholm.dk
>

> I øvrigt tak for reaktionen. Jeg spekulerer på om det skulle være
> noget snavs der er kommet ind i min PC.

Det er faktisk lige omvendt - den php fil som siden forsøger at indlæse
er encoded med Zend Encoder/SafeGuard - og der manger en decoder på
siden - hvor den så foreslår Zend Optimizer skal installeres....

mvh
Johan

Fra : Geert Lund

Dato : 14-01-06 16:01

bask wrote:

> Jo linket til siden er www.baskholm.dk

> I øvrigt tak for reaktionen. Jeg spekulerer på om det skulle være
> noget snavs der er kommet ind i min PC.

Næh, det ser ud til at Webhosting har fjernet Zend Optimizer fra deres
webhotel1.webhosting.dk server og det er derfor du nu har problemer.

Check evt. http://webhotel1.webhosting.dk/phpinfo.php - der kan det ses
at Zend Optimizer ikke er installeret. Det ser dog heller ikke ud til at
være tilfældet på andre af Webhostings webhoteller.

Har det overhovedet virket for dig eller har du installeret et nyt CMS
eller noget i den stil?

Geert Lund,
www.GLD.dk