Silverrado/midi kabinet
Fra : Kenny Zinck

Dato : 11-06-01 22:24

Hej NG

Er det ikke muligt at købe et midi kabinet hvor der er plads
til min silverrado køler.
Et hightower har ikke lige en den bedste WAF. faktor

Hilsen
Kenny Zinck

Fra : John Sahl

Dato : 12-06-01 11:51

"Kenny Zinck" <zinck@post1.tele.dk> wrote in message news:9g3cmb$rcg$1@news.inet.tele.dk...
> Er det ikke muligt at købe et midi kabinet hvor der er plads
> til min silverrado køler.
> Et hightower har ikke lige en den bedste WAF. faktor

Det er vist lettere at finde en ny kone, med større GAF faktor.
Men held og lykke med projektet

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : JK

Dato : 12-06-01 14:50

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:9vmV6.5471
> Det er vist lettere at finde en ny kone, med større GAF faktor.
> Men held og lykke med projektet

Waf og Gaf faktorer, jeg mener snarere vi snakker PAF faktorer !

/JK

Fra : Glubs

Dato : 12-06-01 14:49

> [...]
> til min silverrado køler.
> Et hightower har ikke lige en den bedste WAF. faktor

Jo-da, det kan sagtens lade sig gøre... Jeg har et (tror nok, det er
NoName), købt hos Herning Elektronik og Data (600 kr incl. 300 W PSU), men
der skal jo "bare" være ca 12 cm plads over CPU'en, så kan den jo være der

Lars

Fra : Glubs

Dato : 13-06-01 14:08