Er denne kode korrekt?
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 23:40

Hej alle,

Er ny i php, og håbede derfor I gider undersøge om nedenstående kode er
korrekt. Formålet er, at en txt-fil med HTML kode skal inkluderes en hvis
periode i døgnet (her et kvarter fra 3:45 - 4:00), og ellers skal der
skrives noget andet HTML ud, som er skrevet direkte i koden:

<?php
date_default_timezone_set('Europe/Copenhagen');
if (date("G") = = 3 && date("i") > 45) {
include("\html-fil.txt");
} else {
echo "<HTML>
<BODY>
en masse her!
</BODY>
</HTML>";
}
?>

På forhånd tak!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-01-06 23:57

After serious thinking <-= KG =-> wrote :
> [...]
> periode i døgnet (her et kvarter fra 3:45 - 4:00), og ellers skal der
> skrives noget andet HTML ud, som er skrevet direkte i koden:

Det ser umidelbart rigtigt ud - hva sker der når du tester det ?

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly
by."
- Douglas Adams

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-06 00:14

> Det ser umidelbart rigtigt ud - hva sker der når du tester det ?

Har desværre ikke fået adgang til testmiljøet endnu, men får det inden
længe.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-01-06 00:15

on 04-01-2006, <-= KG =-> supposed :

> Har desværre ikke fået adgang til testmiljøet endnu, men får det inden
> længe.

Du ved godt at du kan installere en Apache/PHP/MySQL på din egen PC og
bruge den til at teste mens du udvikler ?

"Health nuts are going to feel stupid someday, lying in hospitals dying
of nothing." - Redd Foxx

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-06 00:25

Jo, det er jeg klar over. Jeg kommer fra ASP og kører derfor IIS med access.
Sagen er at scriptet her skal bruges hos en host der kun understøtter PHP,
så derfor vil det ikke kunne betale sig for mig at sætte det hele op, da jeg
ikke skal arbejde ret meget med det udover det her. Men tak for tippet :)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-01-06 03:03

<-= KG =-> wrote:
> Jo, det er jeg klar over. Jeg kommer fra ASP og kører derfor IIS med
> access. Sagen er at scriptet her skal bruges hos en host der kun
> understøtter PHP,

Så installer php på din IIS. Det kan fint lade sig gøre. Jeg bruger dagligt
php på IIS.

http://hjemmesideskolen.dk/net/iis.asp#php

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/