Lisbeth (igen)
Fra : Robert Refsgaard

Dato : 11-06-01 22:18

Hej
Jeg kom lige forbi i dag, sådan ved middagstid, fordi jeg havde brugt min 'friformiddag' på at sidde hos lægen og vente i 2 timer.
Bla. for at få recept på piller til Lisbeth - men da også til mig selv. Så da jeg viste mig, sad Lisbeth i sin ´store´manuelle
elkørestol (jeg havde været oppe med den lørdag eftermiddag) og ventede meget utålmodigt. Hvorfor kom jeg først nu - og nu skulle
hun hjem. Øh! sagde jeg meget begavet. Jo hun skulle hjem og tage et par afføringsprøver! - som hun skulle aflevere i morgen tidlig,
når hun skulle til røntgen - kl. 8.30. Jeg gentog mig selv lige så begavet som før. Så tog jeg mig sammen og spurgte (eget begavet)
hvorfor så ikke blive til i morgen?
Hun måtte godt komme hjem på orlov - men skulle være tilbage i morgen og bagefter vente på stuegang. Så derfor!
Der røg lige pludselig en hyggelig aften med vennerne - nåe nej de er jo blevet lidt færre efter hendes første tur på 'indlæggeren'.
Nu får vi se. Hun blev lidt mopset, da jeg bekendtgjorde, at uret ringer kl. 7 nul dut!. Jeg kender hende 'kl. 7 om natten' og
svarede, at hun kunde jo bare være blevet derinde/oppe. (14. sal)
Jo men hun måtte og hun ville.
Hvor lang tid tager sådan en maveinfluenza egentlig?

--
MVH Robert Refsgaard
----

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 11-06-01 23:55

Robert Refsgaard skrev:

>Bla. for at få recept på piller til Lisbeth - men da også til mig selv. Så da jeg viste mig, sad Lisbeth i sin ´store´manuelle

Jahuuu. Hun er på hjul igen.
Det er fanme bedre end at være på tønden Robert.

> Jeg gentog mig selv lige så begavet som før. Så tog jeg mig sammen og spurgte (eget begavet)

Du er nu også ualmindelig kvik min ven.

>hvorfor så ikke blive til i morgen?

Ville du frivilligt gå med til lidt ekstra totur?

>Der røg lige pludselig en hyggelig aften med vennerne - nåe nej de er jo blevet lidt færre efter hendes første tur på 'indlæggeren'.

Og du mener stadig, de var venner?

>Hvor lang tid tager sådan en maveinfluenza egentlig?

Set fra tilskuerpladserne - ikke så længe.
Set fra patientpladsen - evigheder.

Jeg ved det ikke Robert.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.