Søges studenterhjælp til webudvikling
Fra : Casper Larsen

Dato : 28-12-05 10:47

Studentermedhjælper søges:

Kunne du tænke dig at arbejde med webudvikling, programmering og de nyeste
CMS systemer, så har vi hos Ebisu Networks løbende opgaver hvor du får
mulighed for at supplere SU'en.

Hos Ebisu udvikler vi egne applikationer og har mange integrationsprojekter
hvor en del af integrationen betyder udvikling af hjemmesider til vores
kunder.

Vi forventer af dig:

a.. Du kan HTML
b.. Du kan PHP
c.. Du kan grundlæggende SQL
d.. Du har positiv kendskab til CMS systemet Typo3
e.. Du har kendskab til JavaScript
f.. Du har kendskab til Photoshop eller andet lignende program
Det vil være en stor fordel, hvis du har erfaring med projektarbejde og
afleveringer. Lyder denne korte beskrivelse som noget der passer på dig, så
henvend dig til Casper Larsen på telefon 70233455 for at aftale et møde.

Dit arbejde vil foregå på adressen:

Ebisu Networks

Ny Kongensgade 9

1472 København K.

Fra : Dennis Munding

Dato : 28-12-05 14:59

"Casper Larsen" <spam@ebisu(fjern).dk> skrev i en meddelelse
> Studentermedhjælper søges:

[SNIP - stillingsopslag!]

Forkerte gruppe! Den rette er:

Hvor du også har postet den!!

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/, http://www.mundings-memorial.dk/
http://www.cantica.dk/, http://www.eds-denmark.dk/

Fra : Casper Larsen

Dato : 28-12-05 17:19

Hej Dennis

Ja jeg ved det og beklager gerne.

Årsagen er simpel. Jeg tror ikke at de rette kandidater finder den i
dk.opslag.stillinger. De rette kandidater sidder og læser herinde mens de
roder med det.

Med venlig hilsen

/Casper Larsen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-12-05 18:49

Casper Larsen wrote:

> Årsagen er simpel. Jeg tror ikke at de rette kandidater finder den i
> dk.opslag.stillinger. De rette kandidater sidder og læser herinde
> mens de roder med det.

Det ændrer ikke ved, at stillingsopslag er uønskede her.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Jonathan Stein

Dato : 03-01-06 14:47

Erik Ginnerskov wrote:

> Det ændrer ikke ved, at stillingsopslag er uønskede her.

For at undgå misforståelser, så er "her" altså p.t. både
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php og dk.opslag.stillinger.

I sidstnævnte er stillingsopslag naturligvis velkomne, så husk at
overveje hvilke grupper der krydspostes til.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-01-06 03:17

Jonathan Stein wrote:

> For at undgå misforståelser, så er "her" altså p.t. både
> dk.edb.internet.webdesign.serverside.php og dk.opslag.stillinger.

Ups. Jeg så ikke, at opslag.stillinger var blevet tilføjet undervejs. Den
var ikke med i starten af tråden. Beklager.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-12-05 20:56

Casper Larsen skrev:
> [...]
>
> Årsagen er simpel. Jeg tror ikke at de rette kandidater finder den i
> dk.opslag.stillinger. De rette kandidater sidder og læser herinde mens de

Du bør svare under det du ønsker at citere, derudover betyder det
ovenstående vel også at folk der ønsker at sælge webhoteller,
fladskærme, tastaturer og andet skrammel også skulle poste herinde, i
stedet for i de rette grupper, da det jo er her folk der bruger sådan
noget sidder?

Men den holdning du lægger for dagen er du med til at ødelægge den
ellers normalt udemærkede struktur der er på nyhedsgrupperne, og det er
jo ikke ligefrem god reklame for et firma at de ikke kan finde ud af at
begå sig på nettet.

--
Mvh Anders Christensen