asp laver fejl
Fra : jeppe

Dato : 17-01-06 16:14

Nogle der kan sige mig hvorfor denne her fejl kommer?:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to
open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x6b8
Thread 0x720 DBC 0x1619214 Jet'.

/inc/Connect.asp, line 5

dette er Connect.asp

<%
strKriterie = server.MapPath("../db/database.mdb")
Conn.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)};Dbq=" &
strKriterie & ";Uid=sa;Pwd=;"
%>

Og linje fem er altså derfor:

Conn.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)};Dbq=" &
strKriterie & ";Uid=sa;Pwd=;"

nogle der ved hvad der går galt?
mvh jeppe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Niels-Jørgen Hvidber~

Dato : 17-01-06 16:46

jeppe wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> <%
> Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
> strKriterie = server.MapPath("../db/database.mdb")

lav en response.write(strKriterie)
lus den her ud
' Conn.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)};Dbq=" &
strKriterie & ";Uid=sa;Pwd=;"
- så kan du se om du får den rigtige sti til din db

Fra : jeppe

Dato : 17-01-06 19:40

Niels-Jørgen Hvidberg wrote:
Du mener da ikke sådan her vel?

<%
strKriterie = server.MapPath("../db/database.mdb")
lav en response.write(strKriterie)
%>

For man kan jo ikke skrive noget ud når man ikke har åbnet databasen?

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 17-01-06 21:26

"jeppe" <marci@cssyd.dk> skrev i en meddelelse
>Du mener da ikke sådan her vel?

Næsten, sådan her:

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : jeppe

Dato : 17-01-06 22:09

nårr nu ved jeg hvorfor..
(en lille dumme fejl)

Havde glemt at jeg indcuderede filen i en anden som ligger et andet
sted...

Så derfor skal database stien jo hedde noget andet :S

Men tak you too