Opstaldning af heste i nærheden af Aarhus
Fra : Jackster

Dato : 11-06-01 21:51

Hej Hesteelsker

Min kæreste skal have opstaldet sin hest.

Vi flytter tíl Aarhus og skal til at lede efter et sted til hendes hest.

Vi har bil så de må gerne være lidt væk fra Aarhus 5-20 km max.

Vi gerne høre jeres erfaringer og hcis i kender lidt til priser.

/Henning

Fra : Heidi Lindstroem Fal~

Dato : 11-06-01 23:14

"Jackster" <!nygade33!@mail.dk> wrote these strange words:

> Hej Hesteelsker

Selv hej

> Min kæreste skal have opstaldet sin hest.

Hvem der dog var så heldig *suk* men det kommer måske.

> Vi flytter tíl Aarhus og skal til at lede efter et sted til hendes
> hest.
>
> Vi har bil så de må gerne være lidt væk fra Aarhus 5-20 km max.

Der hvor jeg går til ridning har de også opstaldede heste (og nej,
det er ikke en rideskole). De opdrætter Islændere, men der står også
store heste hos dem - og et par enkelte ponyer.

Jeg ved ikke, hvor megen plads de har - ej heller prisen - hvis du/I
vil ha boks til den - men de bruger også løsdrift, og der koster det
vist nok 700,-/måneden. (jeg er ikke helt sikker, da jeg hørte det
med et ½ øre på et tidspunkt *S*)

Stedet hedder Stald Balle, og ligger i Mårslet, og hvis du vil have
det, kan jeg evt finde ud af noget med priser, og en adresse/tfl til
dem?

--
Trolden,
der må nøjes med at gå til ridning to gange i ugen

Fra : Hanne Thun Stokholm

Dato : 12-06-01 12:22

Hej jackster
Min datter har sin hest opstaldet på Nygården i Harlev som lægger ca. 12. km
fra centrum mod Silkeborg. Det er en lille gård som ejes af en ædre mand.
Der er plads til over 20 heste men gennemsnittet er nok 8-10 stk. Der er
udendørs ridebane og flotte store folde. Ejeren lukker dem ud og ind hver
dag samt foder dem. Prisen for en hest er 1200 kr. pr. mdr. Gården er under
renovation hvad indendørsbane - hestevarmer osv men Rom blev ikke bygget på
en dag. Kontakt Hanne og Maria 86941884 for yderligere informationer

Fra : Louise Lorentsen

Dato : 12-06-01 12:50

Jackster wrote:

> [...]
>
> Vi har bil så de må gerne være lidt væk fra Aarhus 5-20 km max.
>
> Vi gerne høre jeres erfaringer og hcis i kender lidt til priser.

Hej Henning m.fl

Jeg er netop igang med at lede efter opstaldning til min DV hest i Århus
eller omegn. Nu skriver du ikke hvad det er for en hest eller hvad I söger,
men det kan väre du kan bruge mine erfaringer. Se nedenfor hvad jeg söger og
skriv evt. tilbage hvis det er noget lignede I söger.

Skulle der väre nogen fra Århus, der läser med her söger jeg en box til min
4 års DV hoppe (dressur og hygge). Meget gerne hos private da jeg er vant
til at bo stille og roligt med hestene hjemme Daglig foldadgang er et
must. Jeg deltager meget gerne i en udlukkningsturnus. Der skal väre en bane
med god bund og meget gerne et ridehus i rideafstand. Både hesten og jeg er
meget flinke (synes vi selv) og holder af rolige og rare omgivelser. Jeg bor
i Vejlby/Riskkov men har bil.

Venlig hilsen
Louise