onchange event på en tekstboks
Fra : Mark

Dato : 05-01-06 10:48

Har forsøgt at lave en onchange event på en tekstboks, hvilket skulle gøre
at når jeg ændre eller skriver noget tekst i tekstboksen, hopper
dropdownboksen ned til det valgte index, som står i onchange eventen.

Med det virker ikke, er der nogle der kan se hvad jeg har gjort galt?

<input type=text name="Indsetbilledeafsnit" id=Indsetbilledeafsnit
onChange="document.form[0].billed_[2].selected" style='width: 180px;'
class="ipf" value=""><br>
<select name="billed_" id=billed_ style='width: 195px;' class="ipf">
<option value='ingen'>vælg billede</option>
<option value='ingen'>test1.jpg</option>
<option value='ingen'>test2.jpg</option>
<option value='ingen'>test3.jpg</option>
<option value='ingen'>test4.jpg</option>
</select>

/Mark

Fra : David Trasbo

Dato : 05-01-06 11:48

Mark skrev:

> Med det virker ikke, er der nogle der kan se hvad jeg har gjort galt?

Spørgsmålet hører til i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside.

[Snip: Kode]

Lav et link til siden i stedet for at poste kode i gruppen.

--
David Trasbo.
Vær en god Usenet-bruger. http://usenet.dk/netikette.