lav en inkøbkurv!!
Fra : kim vinberg dahl

Dato : 04-01-06 11:31

hej.

jeg er igang med at lave en hjemmeside til et firma, og på den
side skal der en inkøbskurv, så man klikker køb ved varen og så
kommer den i kurven.. problemet er, at jeg har ingen ide om
hvordan jeg laver den, er der en der vil lave det for mig?

mvh: kim vinberg

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Adam Ellesøe

Dato : 04-01-06 14:11

>problemet er, at jeg har ingen ide om
> hvordan jeg laver den, er der en der vil lave det for mig?
arrr, sådan fungerer det ikke lige... men jeg kan give dig et hint...
sessions
Og så kan du kigge her:
http://www.w3schools.com/asp/asp_sessions.asp

Men jeg ved at der ligger utallige indkøbskurvs scripts på nettet (prøv
google eller hotscripts) eller biblioteket
--
MVH
Adam G. Ellesøe