ASP Program
Fra : Hummel

Dato : 03-01-06 18:35

Hej..

Jeg Manlger et ASP program da jeg ikke kan få mit IIS til at
vikre fordi jeg ikke kan finde min XP cd...

det skal bare Værer et Program hvor man kan skirve ASp i og Se
det man har lavet..
Ikke mere..

/hummel

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jeppe

Dato : 03-01-06 20:08

Hummel wrote:
> [...]
> vikre fordi jeg ikke kan finde min XP cd...
>
> det skal bare Værer et Program hvor man kan skirve ASp i og Se

Altså mener du sådan en lille server nærmest?

Fra : HUmmel

Dato : 03-01-06 20:49

jeppe wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Altså mener du sådan en lille server nærmest?

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Ja..

Fra : jeppe

Dato : 03-01-06 20:55

HUmmel wrote in:

> Ja..

Uden at vide det, kan Apache ik klare det?
eller er det kun php?

http://www.apachefriends.org/en/index.html

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-01-06 02:53

jeppe wrote:

> Uden at vide det, kan Apache ik klare det?
> eller er det kun php?

Generelt kan Apache kun php. Ved ikke, om man kan få et asp-plugin til
Apache.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Jesper

Dato : 04-01-06 11:45

Som skrevet før.

KFWS Web Server - Freeware
+
ActiveHTML plugin - Købeprog, men er i 45 dages trial.

Kører perfekt....

Jesper.

Fra : Tom Jensen

Dato : 04-01-06 17:27

Erik Ginnerskov skrev:

> Generelt kan Apache kun php. Ved ikke, om man kan få et asp-plugin til
> Apache.

Det hedder hot chili, men det sikreste er da at køre på IIS

Med venlig hilsen

Tom Jensen
- Læs mere om asp og databaser her -
www.ffsoft.dk

Fra : Øystein Svensen

Dato : 03-01-06 22:57

Hummel wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> vikre fordi jeg ikke kan finde min XP cd...
>
> det skal bare Værer et Program hvor man kan skirve ASp i og Se

ASP såvidt jeg vet MS og fungerer ikke spesielt godt med Apache
eller PHP, forsøk heller å låne en CD hvor du kan installere IIS
og last gjerne ned FP server extentions fra Microsoft (gratis).

mvh Øystein