2 sider ved siden af hinanden?
Fra : jeppe

Dato : 03-01-06 15:59

Jeg tænkte på når man nu gerne vil linke fx to sider sammen til
en lige som man kan gøre med <!--#include file="side.asp"-->

Men kan man ikke gøre sådan så siderne kommer ved siden af
hinanden?

Når jeg prøver at gøre det ved fx at skrive:
<!--#include file="side1.asp"--> <!--#include file="side2.asp"-->

Ser det sådan ud:
Side1.asp
Side2.asp

Kan man ikke få det til at se sådan her ud?:
Side1 Side2
???

Det behøves ikke nødvendigvis at være med "include" mitoden..
Men helt ikke med rammer (for det kan ikke vises i så mange
browsere??)

mvh Jeppe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Gert Simonsen

Dato : 03-01-06 16:38

"jeppe" <marci@cssyd.dk> skrev i en meddelelse
> Det behøves ikke nødvendigvis at være med "include" mitoden..
> Men helt ikke med rammer (for det kan ikke vises i så mange
> browsere??)

Uden at have prøvet det, men kan det ikke laves i tabeller?

Hilsen Gert

Fra : jeppe

Dato : 03-01-06 16:58

gud jo... *G*
Det kan det da..
Mange tak :)

Fra : Steffen Holm

Dato : 03-01-06 17:11

"Gert Simonsen" <gertsnabela@mallin.dk> wrote

> Uden at have prøvet det, men kan det ikke laves i tabeller?

Man burde vel lave det med div-containere og css istedet, for at lette
positionering og design?

--
Steffen Holm

Fra : jeppe

Dato : 03-01-06 20:04

Steffen Holm wrote:

> Man burde vel lave det med div-containere og css istedet, for at lette
> positionering og design?

Qhh..
Jeg mår sku' ærligt indrømme at det aner jeg sku' ik' hvordan man gør.. :S

Fra : jeppe

Dato : 03-01-06 22:09

Nårr okay jeg forstår og har lavet :) tak

hehe læste lige den der Tutorials om css... - man må sige de er gode de
Tutorials...

men det er meget smart det der css faktisk .. tak