Tabel i midten af browseren! Hvordan?
Fra : M

Dato : 21-01-06 16:34

Hej med jer

Hvordan centrere jeg en tabel i browseren? Flg. kode fungere ikke
ordentlig:

#page_center {
   position:absolute;
   left:50%;
   top:50%;
}

På forhånd tak!

-M

Fra : Sune Storgaard

Dato : 21-01-06 17:12

> Hvordan centrere jeg en tabel i browseren?

Er højden kendt ?
http://www.wpdfd.com/editorial/thebox/deadcentre4.html

Fra : M

Dato : 21-01-06 18:14

>Er højden kendt ?
>http://www.wpdfd.com/editorial/thebox/deadcentre4.html

Rammen er: 287B x 208H

Koden ser således ud:

   <form method=post action="<?php echo $_SERVER["PHP_SELF"]; ?>"
Login:
<input type=text style="width:120" name=user_name>
Password:
<input type=password style="width:120" name=user_password>
<center><input type=submit name="submit"
value="Login"></center>
</form>

Linket giver jeg desværre en forkert løsning.

-M

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-01-06 01:57

M wrote:

> Rammen er: 287B x 208H
>
> Koden ser således ud:

> [snip kode]

Vi vil meget hellere have et link til din side.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : M

Dato : 22-01-06 10:52

>Vi vil meget hellere have et link til din side.

Ja, selvfølgelig!

http://www.bigm.dk/testing/login

-M

Fra : M

Dato : 22-01-06 14:59

Wuubiii... fik det til at virke med flg. script:

#page_center {
   position : absolute;
   top : 50% ;
   left : 50% ;