Dreamweaver og udregning?
Fra : WhiteD

Dato : 11-01-06 15:51

Hej alle.

Vi er i gang med et skole projekt og arbejder i dreamweaver.

Jeg er stødt på det problem at jeg på denne side
http://home20.inet.tele.dk/konspirationer/BMI.html skal have den til at lave
en udregning når man taster vægt og højde ind,
men det virker ikke, er der nogen der kan spotte hvad problemmet er?

Mvh WhiteD

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 11-01-06 16:31

On Wed, 11 Jan 2006 15:51:12 +0100, WhiteD <WhiteD@mail.dk> wrote:

> Hej alle.
>
> Vi er i gang med et skole projekt og arbejder i dreamweaver.

Når du poster samme spørgsmål i flere grupper, så sørg venligst for at
krydsposte og sætte opfølgning til den mest relevante gruppe.

Hvad er det, du ønsker at opnå ved at sende dit spørgsmål 4 gange?

--
Ryan Kristensen

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-01-06 23:03

Ryan Kristensen skrev:

> Hvad er det, du ønsker at opnå ved at sende dit
> spørgsmål 4 gange?

Opmærksomhed, tror jeg. Untitled Document er et
fedt navn, det her jeg vist ikke set før.

Spørgsmålet hører til i

- det kunne du jo bare have fortalt hende.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 12-01-06 17:21

On Wed, 11 Jan 2006 23:03:23 +0100, Allan Vebel <spam@do.not> wrote:

> Spørgsmålet hører til i

Tja, fejlen lå i html-koden, så denne gruppe er faktisk ret godt ramt, men
umiddelbart skulle man formode, at clientside ville være den rette gruppe.

> - det kunne du jo bare have fortalt hende.

Jeg undlod det bevidst, da der ikke var nogen grund til at give flere
muligheder for at poste samme spørgsmål, når det allerede var besvaret.

--
Ryan Kristensen