RE:Dreamwealer.og tæller
Fra : Preben Olsen

Dato : 07-01-06 18:53

Tak for forsøget på hjælp Martin Ploug.
resultatet bliver stadig at når jeg er on-line kommer coden og ikke
tælleren ind.
Jeg kan uddybe det lidt nærmere. Jeg har valgt en peak counter,hvor jeg får
besked på at jeg skal lægge koden ind .Der står bla. at man skal indsætte
HTML koden på min Webside-og det forsøger jeg men kun koden kommer frem
(både i Dreamweaver og senere på selve hjemmesiden.
Hilsen Preben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-01-06 19:01

Preben Olsen skrev:

> [...]
>besked på at jeg skal lægge koden ind .Der står bla. at man skal indsætte
>HTML koden på min Webside-og det forsøger jeg men kun koden kommer frem

Du skal sætte det ind i htmlkodevisning eller hvad det nu hedder
i DW.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : per christoffersen

Dato : 09-01-06 09:08

> Du skal sætte det ind i htmlkodevisning eller hvad det nu hedder
> i DW.

Code view hedder det.

DW kan vise Design view (WYSIWYG-ST), Code view eller Design and code view.
Den sidste er nok den smarteste til at paste ekstern kode ind.

/Per

Fra : Georg OLE Peter HART~

Dato : 07-01-06 23:57

Preben
Olsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
Skrev:

> [...]
> HTML koden på min Webside-og det forsøger jeg men kun koden kommer frem
> (både i Dreamweaver og senere på selve hjemmesiden.
Preben

åbn notetab
åbn html filen hvor tælleren skal sidde i, i notab.
Filen er givetvis meget 'stor' - scroll til sidens slutning, der hvor der står
Gem filen som 'alle filer' eller blot med ctrl+S - se den nu i din Browser.
hvad du ser, er uforudsigligt, men er du heldig, er nederste venstre hjørne,
men der er ikke sikkert!
Om du muligvis kan flytte den i DV. og hvilken betydning det eventuelt har, er
heller ikke forudsigligt. Og husk så, at være 'online' - da der givetvis. et
sted i tællerkoden står : "href=\"http:/" med noget mere 'omkring' - det er som
du givet ved et link.
Hvis den ikke er plads, og ikke kan flyttes i DV. skal du skabe 'luft' omkring
(Tomme linier) og så sætte den mellem 'sidste' 'tag' i en gruppe, som dette

Håbet det hjalp
Ole Hartig
(kender ikke specifikt DV)
http://www.anett-h.dk/