Dreamweaver. og tæller.
Fra : Preben Olsen

Dato : 07-01-06 15:10

Hej. Mit problem.Jeg har hjemmeside i dreamweaver og vil gerne indsætte en
tæller.Jeg har fundet en og får den som code.Når jeg nu vil sætte den ind
på siden kommer coden og ikke tælleren. Altså hvordan sættes den ind helt
præcis.Jeg synes jeg har prøvet diverse ting.
På forhånd tak. Hilsen Preben

Fra : Martin Ploug

Dato : 07-01-06 15:43

"Preben Olsen" <pofrim@voldgaarden.dk> wrote in message

> [...]
helt
> præcis.Jeg synes jeg har prøvet diverse ting.

Jeg tror problemer ligger i at siden skal være online - altså ligge på et
webhotel
før tælleren bliver vist. Tælleren bliver sikkert hentet fra en server.

Bare mit bud

Hilsen Martin