Safari browser og validering
Fra : HW

Dato : 05-01-06 09:48

Halløjsa

har lavet en HTML side der validerer fint på W3 - men Safari på Mac
viser ikke siden korrekt.

hvad gør man så ?

Ps: Jeg kan ikke linke til siden da den ikke er offentligt tilgængelig

Fra : Leonard

Dato : 05-01-06 10:05

"HW" <hwa001@gmail.com> wrote:

>hvad gør man så ?

>Ps: Jeg kan ikke linke til siden da den ikke er offentligt tilgængelig

Så er det komplet umuligt at hjælpe dig.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : HW

Dato : 05-01-06 11:25

Leonard wrote:
> Så er det komplet umuligt at hjælpe dig.

Intet er umuligt for den som bærer viljen ...

Fra : Leonard

Dato : 05-01-06 11:49

"HW" <hwa001@gmail.com> wrote:

>Intet er umuligt for den som bærer viljen ...

Nej, men det vil være rent held hvis jeg fortæller dig at det er dine
definitioner af billeders placering der er forkert, at du skal
indsætte linien
position: relative;
på disse i dit css.

Det er mindre umuligt for dig at lægge et eksempel på din side online
et eller andet sted - du kan jo udskifte tekst og billeder med noget
volapyk-fyld, hvis det er hemmeligt.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-01-06 12:44

HW skrev:

> Intet er umuligt for den som bærer viljen ...

Heraf kan vi så konkludere at du ikke har vilje til at indvie os
i hvordan din hjemmeside er lavet.

At du alligevel forventer at vi kan regne ud hvad der er galt med
den, går over min forstand.

--
Bertel

Fra : HW

Dato : 05-01-06 14:04

Bertel -> jeg har viljen - og Leonard kommer da med position: relative
buddet der skal efterprøves ...;0)

Endvidere har jeg ikke muligheden for at lægge det online - fordi hvor
gøres det gratis ?

Jeg var naiv at tro på at andre havde oplevet det samme med Safari og
guidet mig hen i mod et "browser sniffer" svar - afhængig af typen af
browser der kommer "serveres" der forskellige Stylesheet - hvis det var
dét der var løsning....og er det Leonards bud er det jo blot mere
enkelt....

som nævnt Leonards bud skal efterprøves...

tak for svar...

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-01-06 14:58

HW skrev:

> Endvidere har jeg ikke muligheden for at lægge det online - fordi hvor
> gøres det gratis ?

Citat fra et svar af Erik Ginnerskov:

www.frac.dk - Her kan man uploade med ftp-klient
www.frip.dk - Her skal man uploade med en browser.

--
Bertel

Fra : HW

Dato : 05-01-06 16:25

"Bertel Lund Hansen" <nospamfilius@lundhansen.dk> wrote in message
> www.frac.dk - Her kan man uploade med ftp-klient
> www.frip.dk - Her skal man uploade med en browser.

Perfekt !! ...jeg lægger en side op ...

Fra : Leonard

Dato : 05-01-06 17:14

"HW" <hwa001@gmail.com> wrote:

>som nævnt Leonards bud skal efterprøves...

Hvis mit bud virker så er det en tilfældighed, da det bare var noget
jeg skrev, jeg kunne ligesågodt have skrevet at du skal sætte
padding: 256em;
på din body ...

Og når du nu heller bruger en rigtig nyhedslæser, så gør os selv og
dig en tjeneste, i stedet for at klikke Svar, så klik Vis Muligheder
og Besvar, så kan du nemlig citere det du svarer på.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/