hvorfor pop-up rekalme på vores hjemmeside
Fra : Kurt

Dato : 04-01-06 16:54

Hej

Er der en venlig sjæl, der kan forklare mig hvorfor der er en pop-up reklame
på vores hjemmeside (lavet i frontpage 2002), vi kan godt læse (meget) lidt
html, men kan ikke gennemskue dette!

Ligeledes har vi webstat på siden placeres langt ned i bunden med vilje, men
hvorfor 2 ikoner?

håber på hjælp

siden hedder www.meekocoons.dk

på forhånd tak

Hilsen
Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-06 18:08

"Kurt" <qrtk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Ligeledes har vi webstat på siden placeres langt ned i bunden med vilje,
> men hvorfor 2 ikoner?

Fordi du har disse to linjer til sidst i koden. Hvilken du skal bruge ved
jeg ikke. Hver linje giver et ikon

<a target="_blank"
href="http://www.webstats4u.com/stats?ACr+bAS+/jMqwwt8q95I+PFVQfcQ">
src="
http://m1.webstats4u.com/n?id=ACr+bAS+/jMqwwt8q95I+PFVQfcQ&p=3&w=1280&h=1024&c=32&v=1"
alt="Webstats4U - Free web site statistics" border="0" height="18"
width="18"></a>

href="http://www.nedstatbasic.net/stats?ACr+bAS+/jMqwwt8q95I+PFVQfcQ">
src="
http://m1.nedstatbasic.net/n?id=ACr+bAS+/jMqwwt8q95I+PFVQfcQ" nosave=""
alt="Nedstat Basic - Free web site statistics" border="0" height="18"
width="18"></a>

Og angående din popup har jeg ikke kunnet få den frem mere end en gang.
Sandsyneligvis skyldes din webstat. Koden til webstaten ligger nederst i
koden

Ivørigt vil jeg da lige tilføje det måske ikke er så smart at lave siden
længere end indholdet, for brugeren ved jo ikke der ikke er mere indhold før
han har set hele siden.
Og ja koden lever ikke helt op til dagens standarder og har en del små fejl,
men er vel hvad man kan forvente når den er lavet af frontpage

Carsten Sørensen

Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Jørgen Kristensen

Dato : 07-01-06 13:44

Kurt skrev:
> [...]
> html, men kan ikke gennemskue dette!
>
> Ligeledes har vi webstat på siden placeres langt ned i bunden med vilje, men

Hej Kurt

Nederst på siden er der en tæller fra
http://www.webstats4u.com/
prøv at fjerne tælleren og pop up reklamerne forsvinder

Læs mere:
http://www.webstats4u.com/service/?id=3449815#misc14

mvh. Jørgen