Hvordan laves: Siden loades - Vent lidt!
Fra : Petit

Dato : 25-01-06 21:19

Hej NG!

Hvordan laves en "Siden loades - Vent lidt" med en "vandrende linie":
0-100%, som bruges ved indlæsning af "tunge" sider?

På forhånd, tak!

hilsen

Peter

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 25-01-06 22:05

Petit wrote:
> [...]
>
> Hvordan laves en "Siden loades - Vent lidt" med en "vandrende linie":
> 0-100%, som bruges ved indlæsning af "tunge" sider?

Glem det, hvis din side er så tung at den ikke kan loades inden for ti
sekunder, så glem det og jeg er ovenikøbet flink, der er dem der mener den
skal loade inden for et sekund på en adsl forbindelse. Det mest sandsynlige
er, at du har noget grafik, der fylder alt for meget. Så optimer din grafik
og glem alt om at siden loader, det er en selvfølge, for ellers får man en
fejlside.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg
--
Det er brugeren der bestemmer
http://www.ronnenberg.dk/webaccessibility/

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 26-01-06 09:43

Johnny Winther Ronnenberg skrev:

> Glem det,

Altså ved du det ikke :(

Der bliver stillet et konkret spg. og det er det
du skal forholde dig til.
Så må "Petit" vel selv bedømme om han kan
bruge det på hans site.

--
Lars Fragstrup