passwordprotect enkeltside
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-01-06 14:48

Hej Ng,
Jeg kunne godt tænke mig at lægge mit cv på min hjemmeside, men på den anden
side mener jeg ikke at alle og enhver skal kunne se det

Er det muligt i frontpage at lave et link til en side hvor man skal indtaste
et password for at se den side, mens ale andre sider er frit tilgængelige??

Peter

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 10-01-06 19:59

http://www.html.dk/scripts/javascript/00007/

--
Lars Fragstrup

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-01-06 22:37

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> wrote in message

> http://www.html.dk/scripts/javascript/00007/

der lige PRÆCIS en løsning jeg kan bruge, men når jeg så afprøver den så får
jeg denne side http://www.pedersdal.dk/ingen_javascript.htm

og denne meddelelse
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed,
or is temporarily unavailable

jeg har lagt en side der hedder peternielsen.htm i roden og lader kode ordet
være peter, mens pass er nielsen (hvis nogen har lyst at kigge på hvad jeg
gør galt.

web adressen er: www.pedersdal.dk

på forhånd tak for løsningsforslag

Peter

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 11-01-06 01:55

Hej NG

Har fundet fejlen. (og ændret password

Fejlen var at jeg havde indsat koden i "designview", og selv om jeg indsatte
den som html kode, så gør frontpage 2003 (iforhold til den gamle version)
det at den laver nogle andre linjeskift, og det er nok til at koden ikke
virker.

håber andre kan bruge dette til noget

og Tak til Lars for det gode tip

Peter