Vedr.: uploadning af websted
Fra : Henning Lund-Hansen

Dato : 08-01-06 17:43

Jeg kan pludselig ikke oploade på mit Websted længere,(TDC) jeg bruger
Frontpage til redigering og oploadning.

Placering af fjernwebsted http://........ (mit værtsnavn), men den
skriver kan ikke åbne fjernwebsted.
Mit websted er http://home20.inet.tele.dk/sikker/

Har også prøvet FTP i Totalcommander, men det kan heller ikke få fat i
serveren, jeg har prøvet TDC support, men de yder ikke support til
sådan noget, desværre.

Med håb om jeg kan finde hjælp herinde.

Venligst

Henning

Fra : enkvinde

Dato : 08-01-06 21:36

"Henning Lund-Hansen" <lund-hansen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har også prøvet FTP i Totalcommander, men det kan heller ikke få fat i
> serveren, jeg har prøvet TDC support, men de yder ikke support til

Hej Henning

Vi kan da prøve engang

Fra tele danmark har jeg gemt flg. forklaring når man skal uploade til
gratissiderne ....
"Den upload-adresse, der skal sættes op i dit FTP-program, er:
homeX-upload.inet.tele.dk, hvor X er det nummer, du har i lige netop din
hjemmesideadresse. Har du en hjemmeside på home19, skriver du:
home19-upload.inet.tele.dk."

Så hvis du ellers kan huske din adgangskode, så burde det kunne lade sig
gøre.

Held og lykke
Eva