Filer som ikke brukes
Fra : Nils

Dato : 08-01-06 12:44

Hei
Etter hvert så blir det mange filer ( bilder ) som ikke er i bruk på server.
Hvordan kan man finne ut hvilke filer som ikke brukes ?
Eller må en gjøre dette manuelt ?
Takknemlig for svar !

Nils

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 08-01-06 13:09

View, reports, problems, unlinkedfiles ??

Bjarke

Fra : Danny Jensen

Dato : 08-01-06 13:12

Åben websted i FP.

Værktøjsmenu:
Vis - Rapporter - Problemer - Filer uden hyperlinks.

Danny

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nils

Dato : 08-01-06 14:36

> Værktøjsmenu:
> Vis - Rapporter - Problemer - Filer uden hyperlinks.
>
> Danny
Takk til dere begge to !!
Dette skal jeg teste.
Men jeg har følgende i min norske versjon FP 2000:
Vis > Rapporter > Filer uten koblinger
Regner med at dette er det samme.
Nils

Fra : Nils

Dato : 08-01-06 14:56

> Takk til dere begge to !!
> Dette skal jeg teste.
> Men jeg har følgende i min norske versjon FP 2000:
> [...]
Det ser ut som det fungerte.
Takker så meget !
Men har noen filer som heter : Thumbs.db
Kan dette slettes ??

Nils