billedbehandling i frontpage
Fra : rasmus carlsen

Dato : 05-01-06 18:30

Hejsa,

Var der ikke et lille program i FP, der kunne komorimere og beskære
billeder?

ras

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 05-01-06 21:38

Du kan bruge image toolbar'en.
Det vil dog give bedre resultater at bruge et rigtigt grafik program
til dette.

Fra : ke

Dato : 06-01-06 08:17

Hej Rasmus
Jow, i Frontpage 98 medfølger der Microsoft Image Compose som er meget nemt
at bruge til komprimering og sætte tekst på billeder. Jeg har ikke fundet et
program der ordner de to ting bedre og nemmere.
Du kan se resultatet på
www.fanoe-online.dk

Fra : rasmus carlsen

Dato : 06-01-06 13:16

"ke" <engstedFjern@Dettefanonet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemt at bruge til komprimering og sætte tekst på billeder. Jeg har ikke
> fundet et program der ordner de to ting bedre og nemmere.

- og hvad er så det for et program?

ras

Fra : enkvinde

Dato : 06-01-06 17:50

> - og hvad er så det for et program?

Det er et lille super enkelt billedbehandlingsprogram, som fulgte med
tidligere versioner af Frontpage, men som desværre ikke medfølger med de
seneste versioner.