lyd afspilles ikke
Fra : Mikkel V Rue

Dato : 26-12-05 20:15

Hej og god jul til alle

jeg har for sjov sat en lydfil på min hjemmeside, men den
afspilles kun IE og ikke Firefox hvorfor?

siden liger her www.faareklip.dk

Mikkel

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-12-05 00:18

Mikkel V Rue skrev:

>jeg har for sjov sat en lydfil på min hjemmeside, men den
>afspilles kun IE og ikke Firefox hvorfor?

Den kode Frontpage bruger til at sætte baggrundslyd med virker
kun i IE og enkelte andre browsere.

Iøvrigt finder de fleste besøgende det irriterende med
baggrundslyde, der automatisk afspiller, især hvis man f.eks.
sidder og lytter til netradio.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Mikkel V Rue

Dato : 27-12-05 15:57

hej og tak for hjælpen, jeg vil lave en knap så man kan vælge at
slå lyden fra eller til hvis man ønsker det.

mikkel

Fra : from south

Dato : 27-12-05 17:56

Hej Mikkel.
"Mikkel V Rue" <mikkelrue@mailfjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Hvis din hjemmeside er seriøs, så glem det med lyd og blink. Folk som
ønsker din hjælp, gider ikke høre julens salmer rullende tekst eller
hvad du nu kan finde på. Gider du høre på folks forklaringer om store
penge hvis du klipper et får på den afrikanske højslette? Nej vel, vi
vil bare vide vide om du klipper vores får, ordner du også deres klove?
Det er det som er interessant. Prøv at se din side
http://www.kaben.dk/faareklip.jpg den virker ikke som en særlig seriøs
side, synes du ?
Prøv med ganske få ting, hvem er vi, hvad kan vi osv . det virker.
Mvh Knud