Lær FLASH fra bunden. Hvor ?
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-12-05 16:34

Hej!

Jeg har kigget lidt på nogle Flash sider og synes det ser da
spændende ud! Hvor man kan lære det henne ? Det skal helst være
på nettet. Jeg har lært html og css på html.dk og det har
fungeret fint! Så et net sted ville være suverænt :)

Tak!

Mvh Jesper Poulsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Carlsen

Dato : 23-12-05 21:12

Jesper Poulsen wrote:
> [...]
> på nettet. Jeg har lært html og css på html.dk og det har
> fungeret fint! Så et net sted ville være suverænt :)

Google: flash+tutorials

Jeg har ikke lige luret dem igennem, men der kommer et væld af hits. Er selv
lige begyndt igen, men det må nok vente til efter nytår ;)

-LC
--
"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-12-05 20:11

> Google: flash+tutorials

Tak! Burde nok ha' prøvet det før jeg spurgte :)

> Jeg har ikke lige luret dem igennem, men der kommer et væld af hits. Er selv
> lige begyndt igen, men det må nok vente til efter nytår ;)

Ja, nu står den på gaver og ja.. Nytårs fest :D

Glædelig jul og godt tuborg! ;)

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-06 09:03

"Jesper Poulsen" <p0ulsen90@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på nettet. Jeg har lært html og css på html.dk og det har
> fungeret fint! Så et net sted ville være suverænt :)

Du kan evt. kigge her: www.cartoonsmart.com hvor der er nogle virkelig gode
videotutorials - de første basic er gratis, de efterfølgende mere avancerede
koster lidt.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-01-06 20:56

> Du kan evt. kigge her: www.cartoonsmart.com hvor der er nogle virkelig gode
> videotutorials - de første basic er gratis, de efterfølgende mere avancerede
> koster lidt.

Tak skal du ha' ! Det vil jeg da lige give et kig :)