Annullere klik på link
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 24-01-06 10:31

Hej

Jeg har en liste med nogle billeder som linker til en stor version af
billederne.

På en administrationsside hvor man har billedlisten i en <iframe>, skal
man kunne trække disse billedlinks over i et editor-vindue (tinyMCE).

Alt det fungerer.
Men hvis man i billedlisten, klikker på et af billederne, så ryger man
til den store version - jeg vil egenligt bare helt annullere det klik -
så man ikke ved et uheld kommer til at klikke sig væk fra billedlisten.
Jeg troede jeg kunne gøre noget ala:

Hvad gør man så?

-snart med hund: http://vedskovens.dk/d/hv/2005_olivia/051030/051030_d2.htm

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 24-01-06 20:05

Sæt det på onclick eventen i stedet.
Men hvorfor vil du have et link der ikke skal kunne bruges?