Submit javascript i anden frame
Fra : GhOstFaCE

Dato : 20-01-06 11:27

Hej NG
jeg er ved at prøve at skrive en slags extension til en side.
Denne extension kører i en frame ved siden af selve siden
Da selve siden bruger javascript submit til at sende flags med
variabler skal jeg have gjort det samme på min extension hvilket
heller ikke er noget problem
Eller jo det er det idet jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg får de
links der indeholder javascript submit til at blive sendt i den anden
frame (den med siden som er sat op til at modtage fra de javascripts)

så basicly så har jeg en kolonne i mit frameset der kører localhost
med de links jeg vil have og en kolonne med den side jeg vil sende
disse javascript submits til

Hvordan gør jeg?
jeg har prøvet med: <a
href='javascript:SubmitMain("/traveller.asp","u~14756|flag~14756")'
target='mainFrame'>GhOstFaCE</a>
hvor mainFrame indeholder den side jeg vil sende til i mit frameset.
Men der sker nada når der trykkes på linket

på forhånd tak

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 24-01-06 20:09

top.frames.framename.formname.submit()

Fra : GhOstFaCE

Dato : 01-02-06 21:11

javascript:parent.mainFrame.document.submit_main.SubmitMain("/traveller.asp","u~14756|flag~14756")

gør heller ikke det store. Kan du evt uddybe lidt om hvad de enkelte
elementer refferere til?